قوانین و مقررات پرشین فارم :
استفاده شما از فروشگاه اینترنتی پرشین فارم و سفارش کالا از این پایگاه به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:
۱٫ فروشگاه اینترنتی پرشین فارم طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین جرایم اینترنتی و مجموعهی قوانین و مقررات تجارت الکترونیکی فعالیت میکند.
۲٫ اطلاعات شخصی کاربران در فروشگاه اینترنتی پرشین فارم کاملاً محرمانه است. پرشین فارم تمام تلاش خود را برای محافظت از اطلاعات شخصی کاربران میکند.
۳٫ کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل پر نمایند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.
۴٫ وبسایت پرشین فارم سیر اطلاعات شخصی کاربران را با هیچ مجموعهی دیگری به اشتراک نخواهد گذاشت و مراجع ذیصلاح فقط در صورت موارد مصرح در قانون، امکان استفاده از این اطلاعات را خواهند داشت.
۵٫ سایت پرشین فارم اقدام به دریافت اطلاعاتی میکند که هنگام ارسال سفارش خرید کالاها، بر مبنای آن بتوان سفارش را در اسرع وقت تحویل دهد. همچنین فروشگاه اینترنتی پرشین فارم مبادرت به جمعآوری اطلاعات آماری مینماید که مربوط به سختافزار و نرمافزار رایانه شما میباشد و به طور خودکار توسط سایت پرشین فارم ثبت میشود. این اطلاعات می تواند شامل آدرس IP، نوع مرورگر، نام حوزه اینترنتی و زمان دسترسی به سایت باشد. این اطلاعات توسط فروشگاه پرشین فارم برای انجام عملیات بهتر، حفظ کیفیت سرویسها و تامین اطلاعات آماری مورد استفاده قرار میگیرد.
۶٫ برای تماس با فروشگاه پرشین فارم ، فقط روشها و آدرسهای ایمیل ذکر شده در بخش ارتباط با ما مجاز میباشند. اگر میخواهید برای ما پیامی بفرستید فقط به این آدرسها ایمیل ارسال کنید.
۷٫ فروشگاه اینترنتی پرشین فارم واسطهای جهت ارائه محصولات شرکتهای تولید کننده، واردکننده یا توزیعکننده به مشتریان است. قیمت کالاهای ارائه شده در فروشگاه اینترنتی پرشین فارم همگی توسط تأمینکنندگان آنها تعیین شده و با درنظرگیری حد سود معینی برای فروشگاه پرشین فارم به مشتریان عرضه میگردد.
۸٫ اطلاعات و مشخصات کالاهای عرضه شده در فروشگاه اینترنتی پرشین فارم از منابع اطلاعاتی که توسط تأمینکننده کالا ارائه میشوند و یا اطلاعاتی که از سایتهای معتبر خارجی ترجمه میشوند استخراج میگردند. از این رو فروشگاه اینترنتی پرشین فارم هیچ مسوولیتی در قبال اطلاعات و محتوای مبهم و یا خطاهای نگارشی احتمالی برعهده نخواهد داشت. ولی با هدف ارائه خدمات بهتر و آگاهسازی مشتریان، خود را در بروزرسانی مداوم اطلاعات و محتویات متعهد میداند.
۹٫ کاربران متعهد هستند که در دسترسی به فروشگاه اینترنتی پرشین فارم مقاصدی خارج از حوزه سفارش اینترنتی کالا را دنبال نکنند.
۱۰٫ فروشگاه اینترنتی پرشین فارم هیچ گونه مسئولیتی را در مورد کارکرد ناصحیح سایت که میتواند ناشى از عواملی خارج از سیطره مدیریت این فروشگاه باشند(همانند نقص اینترنت، مسائل مخابراتى، نقص تجهیزات سختافزاری و غیره) نمی پذیرد.
۱۱٫ مکان و زمان تحویل کالا توسط کاربر سفارش دهنده در فروشگاه اینترنتی پرشین فارم درج شده و فروشگاه اینترنتی فوق به عنوان فروشنده متعهد است با رعایت سیاستهای معین ارسال کالا (از جمله هزینه های مربوطه)، سفارش را در آن مکان و زمان تحویل دهد. در صورت عدم حضور سفارشدهنده در مکان و زمان تعیین شده، فروشنده هزینه های مربوطه را از خریدار طلب خواهد نمود.
۱۲٫ مدت گارانتی و نام شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش در قسمت توضیحات هر کالا ذکر شده است. در صورت عدم درج موارد مذکور در این قسمت، گارانتی برای آن کالا وجود ندارد.
۱۳٫ مدت گارانتی و خدمات پس از فروش کلیه کالاهای عرضه شده در سایت برای هر کالا متفاوت بوده و در کنار مشخصات این کالاها درج شده است. لازم به ذکر است که کلیه کالاهای فروشگاه پرشین فارم دارای ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا می باشند و تعداد بسیاری از کالاها نیز دارای گارانتی شرکتی می باشند.
۱۴٫ برای کالاهایی که دارای ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا هستند هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق تلفن ٠٢١۶۶۷۵۷۸۲۹ یا ۰۹۱۲۳۳۰۳۳۹۸ به مرکز ارتباط مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت اثبات نقص، تعمیر یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از ۲۴ ساعت هیچ اعتراضی پذیرفتنی نیست. کالاهای دارای گارانتی شرکتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری میگردد.
۱۵٫ در صورتی که فروشنده به دلایلی که خارج از اراده او میباشد، توان تحویل کالا را در موعد مقرر نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، هریک از طرفین حق دارند بدون هیچگونه هزینهای سفارش را فسخ نماید.
۱۶٫ مشتریان عزیر بایستی در هنگام خرید به سیاستهای فروش متغیر پرشین فارم شامل تغییرات و نوسانات قیمت و موجودی کالاها در بازار و یا جشنوارههای برگزارشده در این فروشگاه که از طریق اطلاعیههای پرشین فارم در وب سایت و سایر کانالهای ارتباطی این فروشگاه به نمایش در میآید دقت کرده تا در هنگام خرید دچار مشکل نشوند.
۱۷٫ در صورتی که مشتری از دریافت کالا پس از تسویه حساب و قبل از ارسال کالا منصرف شود، کل وجه به حساب بانکی خریدار مسترد خواهد شد. اما بعد از ارسال، کالای خریداری شده به مدت ۳ روز کاری (به شرط باز نشدن بسته بندی کالا و درصورت عدم هرگونه خسارتی به کالا و بسته بندی آن) از تاریخ تسلیم کالا حق انصراف داشته و به محض استفاده از حق انصراف، فروشگاه اینترنتی پرشین فارم بدون مطالبه هیچ گونه وجهی عین مبلغ دریافتی را در اسرع وقت به شما مسترد خواهد کرد و تنها هزینه ی تحمیلی بر مشتری هزینه باز پس فرستادن کالا خواهد بود. (ماده ۳۷ قانون تجارت الکترونیک)
،۱۸ به دلیل نوسانات قیمت ارز و نوسانات قیمت محصولات و با توجه به تنوع و ازدیاد محصولات ممکن است برخی از محصولات با قیمت قبل در سایت باشد لذا خواهشمندیم قبل از نهایی کردن خرید با پشتیبانی تماس بگیرید واز قیمت کالا اطمینان حاصل فرمایید،در غیر اینصورت با توجه به قوانین پرشین فارم خرید شما مورد تایید این فروشگاه نبوده و مبلغ واریز شده به حسابتان بازگردانده میشود.
،۱۹ کلیه هزینه ارسال اعم از باربری.تیپاکس.پست وپیک موتوری به عهده مشتری میباشد
رویههای بازگرداندن کالا در پرشین فارم
آسودگی خاطر و رضایتمندی مشتریان همواره از الویتهای پرشین فارم است و در این راستا پرشین فارم میکوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. با توجه به گستردگی کالای ارایه شده در وب سایت پرشین فارم ، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و مشمول ۷ روز مهلت تست و بازگشت کالا نمیشوند.
شرایط بازگرداندن کالا
استفاده از ۷ روز ضمانت بازگشت تنها در موارد زیر امکانپذیر است.
۱- اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد:
اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا ۷ روز پس از دریافت کالا، به پرشین فارم اطلاع داده شود.
لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان ۷ روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به پرشین فارم بازگردانده شود.
برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
این سرویس اشکالهای فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل ونقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل میشود.
۲- اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وبسایت مغایرت داشته باشد:
وجود مغایرت، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش پرشین فارم از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزئیات با کالای اصلی تفاوتهایی داشته باشد به استناد آنها نمیتوان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بستهبندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به پرشین فارم بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
۳- اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد:
آسیب یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش پرشین فارم از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به پرشین فارم بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
۴- اگر مشتری از خرید خود منصرف شود:
توجه بند ۱: انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق میگیرد که باز نشده باشد، هیچگونه دخل و تصرف، باز کردن بستهبندی اولیه، پلمب، برچسبها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.
توجه بند ۲: از آنجا که پرشین فارم یک وبسایت خردهفروشی آنلاین است، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرفکننده است (سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمیشود).
اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریعتر به واحد پیگیری سفارشات پرشین فارم اطلاع داده شود.
اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا ۷ روز، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.
با استناد به “توجه بند ۱” در این حالت، برگرداندن کالا پس از تأیید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا باز نشده باشد، در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود.
لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا و هزینه های مرتبط با آن به عهده مشتری خواهد بود.
۵- اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد:
آسیب دیدگی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش پرشین فارم اطلاع داده شود.
با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل ونقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل ونقل است و پرشین فارم تنها در صورت تأیید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به پرشین فارم بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه نامه تأیید شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش پرشین فارم ارسال شود.
در صورتی که آسیب، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری میتواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به پرشین فارم بازگردانده شود.
توجه:
پس از بررسی کالاهای مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال میشود. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد پرشین فارم در واحد خدمات پس از فروش باقی میماند و با انقضای این مهلت، پرشین فارم در قبال کالا و زیانهای وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچگونه مسوولیتی نخواهد داشت.
پرشین فارم نسبت به بروز آسیب فیزیکی به مصرف کننده مانند صدمات فیزیکی ناشی از تصادف و یا آتش سوزی ناشی از دستگاه، مسئولیت و پاسخگویی ندارد.
همچنین مشتری با آگاهی از اینکه گارانتی در شرایط زیر باطل میشود، این محصولات را خریداری میکند:
مشکلات و آسیب های ایجاد شده ناشی از مراقبت نامناسب، استفاده ناصحیح و سوءاستفاده از دستگاه و یا عملیات دستگاه
برخلاف دستورالعمل های مندرجه در دفترچه راهنمای مشتری
تعمیرات صورت گرفته توسط شخص یا شرکتی به جز شرکت گارانتی کننده
تغییرات و یا دستکاری صورت گرفته در هر بخشی از دستگاه اعم از الکتریکی یا فیزیکی
آسیب های وارده ناشی شده از برخورد با جسم سخت، مایعات، شن و خاک و …
عدم تطابق نام و سریال کالا با نام و سریال درج شده در فاکتور پرشین فارم
نحوه ارسال کالای مرجوعی:
لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید. از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش پرشین فارم جداًخودداری نمایید.
برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید)
فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید. درصورت ارسال با پست پیشتاز، رسید پستی را نیز به فاکتور منگنه کنید.
در صورتی که ساکن شهرهای به جز تهران هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینههای بازگرداندن کالا به غیر از پست پیشتاز به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینهها ندارد. ولی هزینه پست پیشتاز با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفههای شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعملهای شرکت، پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز میشود. از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است، برای اطمینان رسید را به فاکتور منگنه و همراه بسته ارسال کنید.
اگر ساکن شهر تهران هستید، پس از هماهنگی با کارشناسان خدمات پس از فروش پرشین فارم ، کالا را با پیک به آدرس فروشگاه ارسال نمایید. در مورد محاسبه هزینه ارسال در ادامه توضیحات لازمه ارائه شده است.
از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.
بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید.
استان تهران – شهر تهران – شریعتی
محاسبه هزینه ارسال کالای مرجوعی:
اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تأیید کارشناسان خدمات پس از فروش پرشین فارم برسد، هزینههای ارسال به عهده پرشین فارم است. برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا برای پرشین فارم ارسال شود.
در صورت انصراف از خرید، یا تأیید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان پرشین فارم ، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.